Ombytning og retur
Når du handler hos Hangmatta, har du altid 30 dages bytteret eller åbent køb. Bemærk venligst, at det er tilstrækkeligt for dig at meddele os, at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret inden for 30 dage efter modtagelse af varerne. Det er vigtigt, at du oplyser dit ordrenummer ved returnering, så vi kan håndtere din sag.
Vi følger Forbrugerstyrelsens regler og retningslinjer for e-handel. ( mere info her ). Hvis du har spørgsmål til din vare eller dit køb, så send en e-mail eller ring til os, så hjælper vi dig.
Hvordan laver jeg en retur?
Hvis du af en eller anden grund ønsker at returnere din vare, er det helt i orden. Du har altid en 30-dages pengene-tilbage-garanti. Du er ansvarlig for returfragten. Bruger du den vedlagte returlabel, opkræver vi 56 SEK for fragt , dette vil ske i forbindelse med tilbagebetaling af din returnering. Det er den nemmeste og billigste måde at returnere på. Glem ikke at angive dit ordrenummer ved returnering, så vi kan håndtere din sag.
Bemærk venligst, at produktet og også emballagen skal være i stort set uændret stand. Varen skal være ubrugt og ubeskadiget.
For at gøre det nemmere ved returnering, kan du nu også sætte din faktura på pause ved at logge direkte ind på Klarnas hjemmeside . Når vi har behandlet din returnering, refunderer Klarna dine penge, hvis du allerede har betalt din faktura. Det er dit ansvar som kunde at sætte fakturaen på pause. Hammatta påtager sig intet ansvar for eventuelle rykkergebyrer.
Så snart vi har modtaget og behandlet din retur, vil din eksisterende faktura på Klarna blive rettet. Har du brugt vores vedlagte returlabel, forbliver 56 SEK på din faktura.
Hvis varen ikke er i sin originale stand ved returnering, vil returneringen ikke blive accepteret. Du vil derefter blive opkrævet for den vare, som vi ikke kan videresælge.
Skal jeg bruge din returlabel ved returnering?
Nej, du skal ikke bruge vores returlabel. Det er en service, der skal gøre processen nemmere for dig som kunde. Hvis du vil arrangere returneringen på egen hånd, er det fint. Besøg din lokale PostNord agent og send varen til:
Hængekøje - Norhult Sweden AB
Boks 110 57
100 61 STOCKHOLM
Kan jeg returnere varer fra forskellige ordrer i samme pakke?
Ja, det er muligt at lægge varer fra forskellige ordrer i én og samme returpakke, hver 56 SEK. Medtag så begge pluklister/ordrenumre for begge ordrer, så vi ved hvilke ordrer du returnerer, ellers kan vi ikke registrere dine returneringer korrekt. Det skal være tydeligt, at du returnerer flere ordrer i samme pakke!
Hvornår modtager jeg min refusion?
Så snart du har modtaget en returbekræftelse i din e-mail, begynder processen for din tilbagebetaling. For at du kan blive refunderet, skal din returnering være godkendt. For at returneringen kan godkendes, skal alle produktetiketter og tags være intakte, produktet skal være i sin originale emballage og i original stand. Hvis du har foretaget en retur, så gå til "min Klarna" og pause din faktura. Loginsiden kan findes her . Så risikerer du ikke at få rykkere eller lignende. Du kan også ringe til Klarnas kundeservice, hvis du har spørgsmål til din faktura: 08-120 120 10
Kan jeg ændre leveringsadressen?
Vi pakker og afsender alle ordrer hurtigt, så hvis du ønsker at ændre din adresse, skal du kontakte os med det samme. Du kan ændre adressen på din ordre, så længe vi ikke har afsendt den. Skriv en e-mail til info@hangmatta.com , så hjælper vi dig så hurtigt vi kan!
Kan jeg skifte?
Ombytninger kan foretages til samme værdi eller billigere end dit afkast. Hvis varen er billigere, tilbageføres forskellen til din bankkonto. Hvis varen er dyrere, vil ombytningen ikke blive godkendt af hensyn til kundens sikkerhed. Gratis fragt gælder ved ombytning. Vær opmærksom på, at dette kun gælder ved brug af den vedlagte returlabel. Ved ombytning sendes den nye vare gratis tilbage til dig, når vi modtager din retur, ikke før da.
Bemærk venligst, at produktet og også emballagen skal være i stort set uændret stand. Varen skal være ubrugt, ren og ubeskadiget.